Online trgovina i dostava trenutno su dostupni na području općine Bihać

Pravne stavke

Česta pitanja

Moj račun


Kako mogu ažurirati svoje osobne podatke?

Svoje osobne podatke možete vidjeti, urediti ili izbrisati na ovoj vezi: Moj račun.


Šta kada se ne mogu prijaviti na svoj račun?

Resetirajte lozinku klikom na „Zaboravio/la sam lozinku“ na stranici za prijavu: Moj račun.


Šta kada zaboravim podatke za prijavu na moj račun?

Vaše korisničko ime je e-mail adresa koju ste koristili prilikom kreiranja računa. Za resetiranje lozinke koristite istu e-mail adresu. Možete resetirati lozinku i klikom na „Zaboravio/la sam lozinku“ na stranici za prijavu: Moj račun.



Narudžba


Kako izvršiti narudžbu?

U online trgovini odaberite željene artikle i kliknite ih kako biste ih dodali u svoju korpu. Klikom na korpu otvorit će se stranica za pregled narudžbe. Možete dodati artikle, izbrisati ih ili se vratiti u izbornik trgovine i dodati nove artikle u korpu. Nakon što je odabir artikala završen, nastavljate sa kupovinom. U slijedećem koraku unesite adresu za dostavu. Nakon što unesete adresu, odabirete način plaćanja i unosite podatke o plaćanju. Završni korak jeste predaja narudžbe, a za nekoliko minuta na Vašu e-mail adresu biti će poslana poruka koja potvrđuje sadržaj narudžbe.


Mogu li otkazati narudžbu?

Ako ste narudžbu već potvrdili i potvrdu narudžbe dobili e-poštom, otkazivanje narudžbe moguće je izvršiti samo pismenim putem na preminger@preminger.ba ili pozivom na broj 037 318-500.


Mogu li izmijeniti narudžbu?

Ako ste već potvrdili narudžbu i potvrdu narudžbe dobili e-poštom, ona se više ne može mijenjati. U slučaju pogreške ili ako želite otkazati ili promijeniti narudžbu, pišite nam na preminger@preminger.ba ili nas nazovite na 037 318-500.


Mogu li promijeniti adresu za dostavu?

Ako ste već primili potvrdu narudžbe putem e-pošte, adresu za dostavu više ne možete mijenjati. Međutim, ako nas kontaktirate na preminger@preminger.ba ili pozovete na 037 318-500 prije nego što je narudžba pripremljena ili poslana, moguće je izvršiti promjenu adrese za dostavu.



Plaćanje


Koje su dostupne opcije za plaćanje?

Svoju narudžbu možete platiti online kartičnom transakcijom ili pouzećem (gotovinom ili kartično prilikom isporuke).


Da li postoji minimalna vrijednost narudžbe i ograničenja prilikom kupovine?


Kupovina je omogućena za narudžbe artikala iz asortimana pića u minimalnoj vrijednosti od 25,00 KM.


Mogu li sačuvati podatke o plaćanju za slijedeću narudžbu?

Možete sačuvati podatke o adresi za dostavu, ali ne i detaljne podatke o plaćanju.


Gdje se čuvaju moji podaci o plaćanju?

Koristimo sigurno plaćanje, a tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije. Podatke o plaćanju ne pohranjujemo u online trgovinu ili web stranicu.


Da li je moje plaćanje sigurno?

Koristimo sigurnog davatelja plaćanja kako bismo osigurali potpunu sigurnost. Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije.


Šta da radim kada želim potvrditi narudžbu, a zauzvrat dobijem obavijest o pogrešci?

Provjerite da li su podaci o plaćanju tačni i pokušajte ponovo, ili upotrijebite drugi oblik plaćanja. Ako Vam je potrebna pomoć, možete nam se obratiti e-mailom na preminger@preminger.ba ili pozivom na 037 318-500.


Šta da radim kada iznos računa nije isti kao cijena moje narudžbe?

U slučaju problema s računom ili sa narudžbom, kontaktirajte nas e-mailom na preminger@preminger.ba ili pozivom na 037 318-500.



Dostava i povrat


U kojem roku se vrši dostava?

Dostava se vrši u roku od dva do tri radna dana nakon potvrde narudžbe putem e-maila. Dostave se vrše radnim danima od ponedjeljka do subote, izuzev praznicima. Dostava narudžbi je moguća samo na području općine Bihać.


Koji je trošak dostave?

Dostava je besplatna za narudžbe u vrijednosti preko 25,00 KM.


Moram li u trenutku prijema pošiljke dokazati da imam više od 18 godina?

Da, potrebno je dokazati Vaš identitet kao naručitelja i primatelja pošiljke. U slučaju sumnje, dostavljač može zatražiti na uvid Vaš osobni identifikacijski dokument, koji pokazuje Vašu dob i identitet.


Koga mogu kontaktirati u slučaju problema?

U slučaju problema s isporukom možete nam se obratiti e-mailom na preminger@preminger.ba ili pozivom na 037 318-500. Dostupni smo radnim danom između 8 i 16 sati.


Može li se izvršiti povrat artikala?

Svoju narudžbu možete vratiti u roku od 15 dana od dana isporuke pošiljke. Ako želite vratiti pošiljku, potrebno je da nas unaprijed obavijestite e-mailom na preminger@preminger.ba ili pozivom na 037 318-500. Nakon prijema obavijesti, usuglasit ćemo sve pojedinosti potrebne za vraćanje narudžbe. Troškove povrata snosi kupac.



Pomoć korisnicima


Kako mogu dobiti korisničku podršku?

U slučaju bilo kakvih problema, dodatnih informacija, pitanja vezanih uz artikle, dostavu ili plaćanje možete nas kontaktirati e-mailom na preminger@preminger.ba ili pozivom na 037 318-500.